Tuesday, April 20, 2010

Ünlüler J Brand Kargo Pantolona Bayılıyor









Bu aralar birçok hollywood ünlüsünün J Brand marka kargo pantolonla çekilmiş resmini her yerde görmek mümkün..ben de ilk gördüğümde dilek aşık oldum diyebilirim..Skinny jean çıktığından beri neredeyse başka stil jean giymiyorum..kargo pantolonunda bu şekilde moda olması benim gayet hoşuma gitti..özellikle Jessica Alba'nın pantolon ile birlikte kombinlediği sandaletlerine bayıldım diyebilirim..aynı şeyi ayak tırnaklarındaki oje için söyleyemeyeceğim tabiki:)..Rachel Bilson hiçbir trendi kaçırmadığı gibi bunu da kaçırmadı..ne modaysa hemen onun üstünde görmek mümkün.H.Duff ve Khloe Kardashian 'ın üstünde pek güzel durduğunu söylemek mümkün değil..eğer zayıf değilsin bu pantolon sizi olduğunuzdan kilolu gösterebilir..yanlardaki ceplerden dolayı..J Brand Skinny Kargo PAntolon 230 dolara Singer22.com satılmakta bilginize.

No comments: