Monday, January 18, 2010

Golden Globe Ödülleri

Bu aralar blog etkinlik fotoğrafları ile doldu ama hergün başka bir davet ya da ödül töreni olduğu için bana da bunları yayınlamaktan başka birşey kalmıyor..Düğün nişan mezuniyet törenleri içinde sizlere fikir vermesi açısından fena da olmuyor hani.


Christina Aguilera Versace'den bir kıyafetle ödül törenine katılmayı tercih etmiş ama benim çok hoşuma gittiğini söyleyemeyeceğim.

Drew Barrymore'a bayılırım..çok şeker bir kişilik ve ödül törenlerinde pudra rengi elbise giymeyi çok seviyor...bu elbise de Versace'den.


Drew Barrymore'un aksine Jennifer Aliston renk seçimini genelde siyahtan yapıyor.bu elbisesi de Valentino'dan..ben beğendim size bilemem...Bacaklarını gözler önüne seriyor o yüzden her yiğidin harcı değil bu elbiseyi giymek..düzenli spor salonu ziyaretleri gerekli almadan önce:)

Chloe Sevigny ünlüler dünyasının stil ikonu olarak görülüyor..Günlük hayatında da ödül törenlerinde de hep giydiği kıyafetler konuşulur..eminim bu kıyafeti bir çoğunuz beğenmişsinizdir ama fırfırların yanlış kullanıldığını düşünüyorum üst kısımda.Bu benim nacizane fikrim.

Rose Byrne'nın buraya eklememin başka bir sebebi de dramatik kilo kaybı çok tatlı bir kızdı neden modaya uyup zayıflama isteği duydu bilmiyorum..Wicker Park ta izlediğimden beri sevdiğim bir aktristi umarım eski haline geri döner..Başka bir Rachel Zoe'ya ihtiyaç yok hazır Nicole Richie düzelmişken başka bir vaka karşımıza çıktı.

Penelope Cruz seçimini Armani'den yapmış ve bence çok da iyi yapmış..Kendisi her zaman kırmızı halıda ne giyeceğini biliyor zaten.

Kate Hudson'un seçimi biraz ilginç geldi.Marchesa'nın gelinlik koleksiyonundan seçmiş kıyafetini..acaba birilerine bir mesaj vermek mi istedi?

Halle Berry'nin elbisesi nedense bana çok demode geldi.Ama merak edenler varsa Kaufman Franco 'ya ait bu elbise.

Gelelim Diane Kruger'a..Beni bugünlerde çok hayal kırıklığına uğratıyor...Bu seçimde maalesef pek de güzel olmamış.Neyse elbise Christian LAcroix merak edenler için.

Cameron Diaz karşımıza baştan aşağı kırmızılarla çıkıyor...Alexander McQueen koleksiyonundan..başka söze gerek yok..çok güzel...

No comments: